Kdo jsme

 

Poslání programu:
 

„Programy primární prevence KAPPA-HELP poskytují dlouhodobé i jednorázové aktivity specifické primární prevence pro žáky, studenty, pedagogy a další zájemce, které usilují o předcházení vzniku a rozvoji rizikových jevů a rizikového chování.“

 

Tým lektorů primární prevence:

Bc. Barbora Hoňková
Jsem studentkou bakalářského studia oboru psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Dlouhodobě se věnuji práci s dětmi a mládeží, ať už v rámci praxí, práce či různých dobrovolnických organizací. Pravidelně se podílím na přípravě letních táborů pro děti a také jsem nějakou dobu pracovala jako asistentka pedagoga a školní asistentka na základní škole.V současné době jsem také součástí týmu online poradny Nepanikař.

 

Bc. Martin Olšan
Lektorem primární prevence jsem od roku 2017. Vystudoval jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku a posléze speciální pedagogiku zaměřenou na dramaterapii, ve které dále pokračuji na magisterském studiu společně s dalším magisterským programem muzikoterapie na UPOL v Olomouci. V současné době pracuji pod organizací Spolu Olomouc z.s. jako osobní asistent a vedoucí programů u lidí s mentálním a vícečetným postižením. Dále aktivně docházím na psychiatrii, kde vykonávám dramaterapeutickou intervenci u lidí se závislostí. Ve své práci využívám hlavně zážitkovou pedagogiku, prvky uměleckých terapií a v neposlední řadě humor. Ve volném čase se rád zajdu projít do přírody, zajímám se o divadlo, hudbu a celkově o umění.

 

Bc. Pavlína Sitařová
Jsem nadšenou studentkou psychologie na Univerzitě Palackého. Ve volném čase ráda kreativně tvořím a toulám se přírodou. Mezi témata, o které se aktivně zajímám patří například blízké vztahy, kyberprostor, sociální sítě a drogová problematika. Práce s dětmi a mládeží mě odjakživa velmi baví. Mám zkušenost s vedením adaptačních kurzů, dětskými pacienty z psychiatrické nemocnice ve Šternberku nebo také s doučováním dětí.

 

Vanda Hašková
Som študentkou bakalárskeho štúdia odboru dramaterapie – špeciálna predagogika na Univerzite Palackého v Olomouci. Mám skúsenosti s vedením letných táborov, doučovania detí s PAS, taktiež som pracovala ako lektorka jógy v materských škôlkach. Vo voľnom čase rada cvičím jógu, meditujem, zaujímam sa o literatúru, umenie všeobecne, psychológiu.

 

Bc. Karolína Gottvaldová
Absolvovala jsem bakalářské studium oboru Speciální pedagogika - dramaterapie na Univerzitě Palackého v Olomouci, ve kterém dále pokračuji i na magisterském studiu. Od roku 2022 jsem nastoupila do výcviku v integrativní psychoterapii se zaměřením na psychosomatiku. Mám zkušenosti s prací s dětmi z dětského domova. Na lektorování mě nejvíce baví přímá práce se žáky a možnost kreativní spolupráce.

 

Bc. Kamila Urbanová
Jsem studentka Mgr. oboru speciální pedagogiky se zaměřením na dramaterapii. Mým velkým zájmem je divadlo a psychologie, ideálně pokud se obě oblasti propojí. Během práce s dětmi ráda využívám dramatické a pohybové prvky, baví mě dětská hravost a spontánnost, která je pro mě zdrojem (nejen) pracovní inspirace. Podílela jsem se na tvorbě a realizaci dětských uměleckých táborů, kde jsem působila jako taneční lektor. Již třetí rokem vedu Dramaťák v Divadle na cucky. Působila jsem také v organizace Za sklem, kde jsem pracovala s dětmi s poruchou PAS.

 

Bc. Eliška Dvořáková
Jsem studentkou magisterského oboru Speciální pedagogika - dramaterapie. Pracuji jako učitelka dramatické výchovy a pracuji s dětmi i s dospělými. Zabývám se soc. příběhy lidí, co skončili na ulici, a následně pomocí divadelních technik s nimi pracuji. Mimo to se věnuji dětským divadelním táborům a muzice.

 

Mgr. BcA. Tereza Jančíková
Pět let magisterské psychologie jsem absolvovala na FF Masarykovy Univerzity. Volbě psychologie předcházelo studium umění v ateliéru Text Forma Funkce na Ostravské Univerzitě. Moje zkušenosti s prací s dětmi a dospívajícími jsou docela pestré – byla jsem: rok online poradkyní a krizovou interventkou na internetové poradně pro mladé, lektorkou osvěty o duševním zdraví na SŠ, psycholožkou a mentorkou pro studenty letní školy, rok jsem pracovala s dětmi v soukromé MŠ, rok jsem vedla výtvarné kroužky pro předškoláky a děti s postižením a několik zim učila děti i dospělé lyžovat. Ve volném čase vyhledávám prostředí a pohyb sytící tělo i duši (jóga, tanec, voda, hory, les), čas s blízkými lidmi, ale i o samotě s knížkou nebo tvořením.

 

Mgr. Andrea Lazarská
Vystudovala jsem právnickou fakultu v Olomouci a fungovala několik let na Policii ČR jako vyšetřovatel násilné kriminality, často jakožto ženě mi byly přiřazovány případy dětí a mladistvých, ať již v pozici pachatelů či obětí. Ve volném čase jsem absolvovala řadu seminářů a školení v oblasti tělových terapií, věnovala se masážím dětí a miminek. Tři roky jsem studovala ájurvédskou medicínu na Gurukule MUDr. Martiny Ziska, včetně klinického pobytu v Indii v nemocnici, a to i na pediatrickém oddělení. Krátkou dobu jsem fungovala jako lektorka jógy pro děti. Práce s dětmi mi je a vždy byla blízká, děti mě celý život v různých podobách obklopovaly a jejich svět mě zajímá. Volný čas nejraději trávím v tichu a barevnosti přírody, věnuji se intuitivnímu tanci, masážím, praktikuji jógu a neustále objevuji hloubku védských nauk, především ájurvédy, zde mi je velice blízký její psychologický náhled a duchovní přesah.